Wednesday, April 2, 2014

خدایا اگه یه روز فراموش کردم چه خدای بزرگی دارم قربونت برم تویادت نره بنده کوچیکی داری؟ میدونم همیشه به یادمی
ما وقت و بیوقت و دم وقت و اول وقتو وسط وقتو اخر وقتو خلاصه همه وقت ب یادتیم...
نصف اینایی که الان دارن تو جملک ول میچرخن، شنبه امتحان دارن، لای کتاباشونم باز نکردن تازه میخوان پس فردا دکتر مهندس هم بشن همشون
دلم تنگه از این روز های بی امید از این شب گردی های خسته و مایوس از این تکرار بیهوده دلم تنگه همیشه یک غم و یک درد و یک کابوس دلم تنگ برادرجان، برادر جان دلم تنگ
دستش از آب بیرون مونده بود... همه فکر کردن داره درخواست کمک میکنه... اما اون دستشو به نشونه ی سلامتی آورده بود بالا.. که دل عشقش نلرزه.
خرید شارژ همراه اول خرید شارژ خرید اینترنتی شارژ ایرانسل و همراه اول
این روز ها دیگر کسی یاد شما نیست... دیگر کسی ذکر لبش آقا بیا نیست... ترسم عزایت مادرت آید و لیکن.... گویند نوروز است هنگام عزا نیست
داشتم توشهر راه میرفتم دیدم یه بچه ماهی میخره مادرشم کنارش بعد خرید مادره گفت غذای ماهی رو بدین فروشنده گفت غذا نمیخوره اب میخوره..

No comments:

Post a Comment