Friday, April 18, 2014

شعر عاشقانه

مابزرگ شدیم!! بزرگ شدیم به اندازه ای که فهمیدیم پشت هرخنده مادرهزاران گریه وپشت هرقدرت پدریک بیماری نهفته بودط! چیزی نمانده بودبروندیاهم اکنون رفته اند!! خیلی بزرگ شدیموفهمیدیم سختگیری، غضب وتنبیه مادرازروی عشقش بودوماچه دیرفهمیدیم!!!!

بدترین شکل دلتنگی برای کسی ان است که در کنار او باشی وبدانی که هرگز به او نخواهی رسید!!
خدا تورو به بزرگیت قسم همه عاشقارو به عشقشون برسون

دنیا!
تو و ضمیر هات دیگر به کارم نمی آیید.........
دنبال سوم شخص (غائب) می گردم.......
اللهم عجل لولیک الفرج

مثل باران های بی اجازه؛
وقت و بی وقت، در هوایم پراکنده ای؛
و من بی هوا، ناگهان خیسم از تو...

تمام گلهای قرمز دنیا مال تو و گلهای سفید مال من اگه تو فراموشم کردی گلهای قرمزت پرپر بشه اگه من فراموشت کردم گلهای سفید کفنم بشه

دلم شکست! عیبى ندارد شکستنى است دیگر، میشکند! اصلأ فداى سرت، قضا وبلا بود از سرت گذشت... اشکم بى امان میریزد! مهم نیست آب روشنى است! خانه ات تاابد روشن عشقم...

No comments:

Post a Comment