Saturday, April 5, 2014

اس ام اس جدید 93

فکرشم نکن دوباره باخیالت عاشقم نکن، تومال من نمیشی دلخوشم نکن فکرشم نکن، منتظر نباش اگرچه دل غرقه توعشق و گریه هاش، نمیذارم بیوفته به گوش تو صداش منتظرنباش...

به قول مرحوم خسرو شکیبائی:
نامه ای خواهم نوشت...
نامه ام باید کوتاه باشد، ساده باشد، بی حرفی از ابهام و آیه، از نو برایت مینویسم...
حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن!

دلم تنگ است برای کسی که نمی داند...
نمی داند که بی او به دشت جنون می رود دلم...
می دانم که اگر نزدیکش شوم، دور خواهد شد....
پس بگذار که نداند بی او تنهایم...
دور میمانم که نزدیک بماند...


ﻟﻐﺖ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﻯ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺗﺶ ﺯﺩ!
ﺟﻠﻮﻯ ﻭﺍﮊﻩ ﻯ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ :“ ﻋﺪﻡ ﺣﻀﻮﺭ
ﺷﺨﺼﻰ ﯾﺎ ﭼﯿﺰﻯ”؛ ﻫﻤﯿﻦ!
ﭼﻘﺪﺭ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺳﺎﺩﻩ ﻓﺮﺽ ﻣﻰ ﮐﻨﻨﺪ؟!

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم

No comments:

Post a Comment