Thursday, April 17, 2014

اس ام اس عاشقانه

من چه تنها و غریبم, بی تو در دریای هستی ساحلم شو غرق گشتم, بی تو در شبهای مستی آیا مایلید هنر پیشه شوید؟ پس هم اینک از دریافت یارانه انصراف دهید تا در فیلم جدید مسعود ده نمکی بنام انصرافیها بازی کنید!!!!
خرید شارژ ایرانسل
امام علی (ع) میفرمایند: زبان، حیوان درنده است، اگر رها شود، می گزد. ﺎﻳﺪ ﺑﺪﺟﻨﺲ ﺑﺎﺷﻲ...! ﺗﺎ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺑﺎﺷﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻛﻨﻲ!...ﺗﺎ ﺩﻳﻮﻭﻧﻪ ﺍﺕ ﺑﺎﺷﻦ! ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﮕﻲ...! ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻮ ﻓﻜﺮﺕ ﺑﺎﺷﻦ! .. ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻲ ﺭﻧﮓ ﻋﻮﺽ ﻛﻨﻲ...! ﺗﺎ ﺩﻭﺳِﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ! ﺍﮔﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻱ! ﺍﮔﻪ ﺑﺎﻭﻓﺎﻳﻲ! ﺍﮔﻪ ﻳﻚ ﺭﻧﮕﻲ! .. ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ خرید شارژ ایرانسل به گودزىلامون مىگم امىر هرچى ازت پرسىدم بگو بله باشه؟! اگودزىلا-باشه. منو دوست دارى؟ -نه! - گفتم حتما مىخواد اذىت کنه گفتم حالا هرچى مىپرسم بگو نه باشه؟ -باشه! -تو منو دوست دارى؟ -نهه! منO_o با عصبانىت-من قوربونت برم؟ -بلو.. هىچى دىگه رفتم که بمىرم. _ (_ عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه فرق یخچالمون با کمد، فقط چراغ توشه! حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه! دوستی نوشته که اولا گریه کردن حیدری از غیرتش نبود به خاطر باخت تیم بود اخه چرا غیب گویی می کنی؟ مگه ادم ببره میشینه گریه میکنه؟ دوما پرسپولیس باخت نداشته عمه ی من از الغرافه ۵ تا خورده یا شما نبودین که فولاد دو بار پشت سرهم سوراختون کرد؟

No comments:

Post a Comment