Friday, July 17, 2015

اس ام اس و متن جدید درباره رایتل، جدید

عمس پست
* rقسمتی از متن موجود نیست * بقیه متن هم موجود نیست * اصلا متنی در کار نیست * ولی برای سرکار گذاشتنت فکر بدی نیست ! اي تماشايي ترين مخلوق در روي زمين ! آسماني ميشوم وقتي نگاهت مي کنم! تولدت مبارک اولین دوره المپیک حیف نونا معروف به لرمپیک : 1 - شنا با مانع 2 - کشتی با اسب 3 - پرش روی نیزه 4 - شیرجه روی چمن 5 - اسب سواری با الاغ 6 - هاکی روی میخ 7 - گاوبازی با شتر 8 - پرش توی چاه 9 - قایق سواری با آبکش 10- پرتاب جانباز با ویلچر رفتم سر کلاس به بغل دستیم میگم :رایتل خریدم. بعد از ده دقه فکر کردن میگه :اندرویده? کلا از زندگی نا امید شدم :اخه این چه رفیقاییه من دارم
اس ام اس رایتلی باحال
اس ام اس جدید ایرانسل: مشترک گرامی بخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات کات میکنم ۱ بار با همراه اول بهم خیانت کردی بسه دیگه تحملشو ندارم شارژ رایتل کی از فانتزیام اینه دوز دخترم رایتل بخره........صبح زود بهش زنگ بزنم قیافشو ببینم هار هار بخندم
پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل
رفیقم با سیم کارت رایتل داره جلو ما با ننه بزرگش ویدیو تاک میزنه بعد مادربزرگ مرحوم من تلفن خونه که زنگ میخورد، میرفت در خونه رو باز میکرد میگفت کیه......؟
رایتل و ایتور
رایتل رایج بشه هزینه مکالمه شب تا صبح رو گرون می کننا خرید شارژ رایتل اعتراف می کنم از روزی که رایتل گرفتم وضع اقتصادیه خانوادمون خراب شده به حیف نون گفتن بیا شرکت نفت 15 روز کار 15 روز استراحت ماهی 300 هزار تومان ، حیف نون کمی فکر کرد گفت : نیبو او 15 روز هم نیام ماهی 150 تومان بدینم ! (تاریخ تولد.....،) طلوع (ماه تولد.....،) ، (سن) گل سپيد را در گلدان عمرت مي فشانم به اميد روزي که گلدان عمرت صاحب صد شاخه گل شود. "تولدت هزاران بارمبارک" آیا میدانید که بهترین وسیله برای تمیز کردن بینی ، انگشت است و تمام مردم دنیا از قدیم از همین ابزار استفاده می کردند

No comments:

Post a Comment