Tuesday, July 7, 2015

متن و جملات زیبا

بعضی از زنان خانه داران مهمی هستند . . . . . . بعد از هر طلاق خانه را برای خود نگه میدارند. من اگــر مرد بودم دست زنی را میگرفتم پا به پايش فصل ها را قدم ميزدم و برایش از عشق و دلدادگی میگفتم تا لااقل یک دختر در دنيا از هیچ چیز نترسد شما زن ها را نمی شناسيد زن ها ترسو اند زن ها از همه چیز می ترسند از تنهایی از دلتنگی از دیروز از فردا
اس ام اس جدید
ازاین عبارت زیبا خیلی لذت بردم: بودن کشتی درآب خطرناک نیست. .اما بودن آب درکشتی خطر داره... بودن مؤمن دردنیا خطرناک نیست.. اما بودن دنیا درقلب مؤمن خطرداره. شایسته تامل هست...
پیامک باحال و جذاب
فقط در شرایط بحرانی زندگی ات متوجه می شوی چه کسی کنار توست و چه کسی مقابل توست... کسی که کنار تو می ماند حتی اگر از خونت نباشد، همخون توست!
متن و جملات زیبا
بنــــويس از لبـــــخند از نگاهـــــــى بنويـــــس کـــــه پــــــر از عشــــــــق به هر جاى جهـــــــان مى نگرد قلمــــــت را بردار روى کاغــــــذ بنويس زندگى با همـــه تلخى ها باز هــــم شيـــــرين اســـت ...
اس ام اس عاشقانه
قلمــــت را بردار بنويس از همـــه ى خوبيها زندگــــى، عشــــــق، اميــد و هر آن چيز که بر روى زمين زيبا هست گل مريــــم، گــــل رز بنويس از دل يک عاشق بى تاب وصال از تمنــــــا بنويــــس از دل کوچک يک غنچه که وقت است دگر باز شود با مامانم نشسته بودیم یهو دیدیم صدای گریه گودزیلامون میاد! بلند بلند گریه میکرد! دوییدیم تو اتاقش مامانم بهش میگه چی شده؟ میگه: مامان توی گوشم صدای بره میاد امروز نمیتونم برم کلاس زبان چون نمیتونم صدای معلممون رو بشنوم که املا بنویسم!!! یعنی اینقدر این بشر باسیاست و خلاقه که ازش خواهش کردم یه چند جلسه هم برای من کلاس بذاره یه چیزایی رو یادم بده اما میگه به تو امیدی نیست از دست من کاری برنمیاد!!

No comments:

Post a Comment