Wednesday, July 15, 2015

سری جدید اس ام اس ها

زندگی یه قصصت،وقتی میری تو متنش روبرو میشی با اتفاقات شیرین و تلخ 
این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم
سبزه را با یاد روی سبزه ات
سمنو به یاد شیرینی لبخندت
سایه دانه به رنگ چشم هایت
سرکه با یاد ترشی مهربانیت
سیب با یاد تردیه گونه هایت
سکه با یاد درخشش قلبت
سیر با یاد تندی کلامت
با همه خوبی ها و بدی هایت … دوستت دارم 
::::
::::
سلام، ببخشید این موقع شب بیدارت کردم.
.
.
خواستم یادآوری کنم: سال نو شده.
.
.
. کم‌ کم باید از خواب زمستونی بیدار بشی 
::::
::::
افسوس می خورم ….چرا؟چرا با رفتن تو…………..بهار می اید ؟…امدی در سرمای زمستان… به سردی زمستان بودی….. به غم انگیزی شبهای تنهایی….. به خشکی برف …می روی….. بهار می اید …به نظر معامله خوبی است….امید ان دارم بهار گلی بر چهره ات بنشاند …چه امید مبهمی…گردش روزگار خطا ندارد ….زمستان هیچ گاه بهار را نمی بیند… 
::::
::::
 فرخنده باد بر همگان مقدم بهار
نوروز , جاودانه ترین جشن روزگارفرخنده باد بر همگان مقدم بهار
نوروز , جاودانه ترین جشن روزگار
::::
::::
خبر داری تو ایران یه بحث داغ تو بورسه !
.
نه بابا خوشه بندی رو نمیگم
.
سرکاری چیه ! باور کن اینبار سرکاری نیست !
.
احمدی ن.ژاد کدومه بابا ! ... اینو نمیخوام بگم که ...
.
دوستت دارم کجا بود ! مگه دیوونه شدم ؟
.
سال نو مبارک ! ... الان تنها خبر جدید همینه ! جیگر ! سال نوی خوبی داشته باشی ! 
حیف نون دوست دخترشو میبره تو یه کوچه خلوت و بهش میگه بیا کار بد بکنیم.دختره هم که دل تو دلش نبوده با ناز میگه:مثلا چیکار؟ حیف نون میگه بیا زنگ بزنیم و فرار کنیم !

No comments:

Post a Comment