Sunday, July 12, 2015

خرید اینترنتی شارژ رایتل

سوزن رفاقت در تیوپ قلبم فرو رفت و گفت: فییییییییییس تازه فهمیدم پنچرتم رفیق! هر لحظه یادم میکنی یک عمر با یاد توأم. همواره در فکر منی من روز و شب فکر توأم.
کارت شارژ رایتل
حیف نون می ره نهضت سوادآموزی ازش می پرسن حالا می تونی گوسفنداتو بشماری؟ میگه ها . می گن چطوری؟ می گه اول پاهاشونو می شمارم بعد تقسیم بر چهار می کنم ! خرید شارژ اینترنتی رایتل به حیف نون می گن چند وقته جوراباتو نشستی می گه لطف کنید سوال تاریخی نپرسین !
خرید شارژ رایتل
غضنفر تصمیم میگیره عملیات تروریستی بر ضد آمریكا انجام بده ، خودشو با كایت میزنه به كاخ سفید ...... آمار كه میگیرن میبینن 100 نفر كشته شدن ..... كه99نفر از شدت خنده و 1 نفر هم خود غضنفر ! خرید شارژ از ایتور حیف نون تلویزیون میخره بعد کنترلشو پس میاره به صاحب مغازه میگه بیا داداش این ماشین حساب توش بود ما حرومی بهمون نمیاد !
شارژ اینترنتی رایتل
کاش میشد برات بمیرم ...اما خودت که میدونی پهلوانان هرگز نمیمیرند شارژ رایتل دیروز در دادگاه دلم/ مغز من قاضی بود/ متهم قلبم بود/ جرم من عشقم بود/ عشق من یاد تو بود/ حق من اعدام بود
خرید اینترنتی شارژ رایتل
کاری کردم که تو رو پاک کنم از خاطره هام به در بسته خوردمو باز از تو گم شد لحظه هام ... آبادانیه میگه : دیشب آبادان زلزله 11 ریشتری اومد. رفیقش میگه: پس آبادان با خاک یکی شد دیگه ؟ آبادانیه میگه : بع ، ولک ، مگه بچه ها گذاشتن حیف نون چايی شيرين درست ميکنه ميبينه خيلی شيرين شده ميگه چه کار کنم ميگيره چهار دور برعکس دور ميده !!!!!

No comments:

Post a Comment