Saturday, February 22, 2014

عاشقانه های دسته اول و زیبا

من هر چه دیده ام ز دل و دیده دیده ام / گاهی ز دل بود گله گاهی ز دیده ام /// من هر چه دیده ام ز دل و دیده تاکنون / از دل ندیده ام همه از دیده دیده ام /// گویند بوی زلف تو جان تازه می کند / سلمان قبول کن که من از جان شنیده ام
پیامک های عاشقانه
دیشب تو فیلم ستایش ثنا بانو از آقای صنوبری راجع به وام می پرسید
اونوقت پسرش میگه مامان که داشت با آقای صبوری حرف می زد...
واقعاً به شعور بیننده توهین می شه خوب!
جملات عاشقانه
به سلامتی اون رفیقی که حاضره بخاطر رفیقش کنارش باشه و بد
بگزرونه....

اس ام اس های عاشقانه
خداوند نزدیک است نزدیک نزدیک.....
کوتاه.... کوتاه
میان دستهای پینه بسته، سفره های خالی، چشمان منتظر دو رکعت تا خدا بیشتر راه نیست......
متن های عاشقانه
عشق یعنی ان نخستین حرفها عشق یعنی درمیان برفها عشق یعنی یاد ان نخست عشق یعنی هرچه دران یادتوست
جملات زیبای عاشقانه
چه حماقتی
مرا یاد نمی کند و من باز می خواهمش
چه غرور بی غیرتی دارم من
عاشقانه ها
مادرم را هیچوقت ندیدم که پرواز کند؛ زیرا به پایش من را بسته بود؛ پدرم را و همه ی زندگیش را...

No comments:

Post a Comment