Thursday, August 20, 2015

سرویس انتقال شارژ رایتل

طریقه انتقال شارژ رایتل

امروز در این پست قصد داریم تا برای شما روش انتقال شارژ معرفی نماییم. فعلاً از این سرویس مشترکین اعتباری و دیتای رایتل می توانند بهره مند شوند. یکی از کاربرد های مهم این سرویس این می باشد که به جای خرید شارژ رایتل می توانید از دیگران
درخواست شارژ نمایید.

سرویس انتقال شارژ رایتل

از طریق سرویس انتقال شارژ رایتل شما میتوانید از سیم کارت های اعتباری و یا دیتای خود به سایر مشترکین رایتل که سیم کارت اعتباری و یا دیتا دارند شارژ را منتقل کنید.
با استفاده از سرویس انتقال شارژ رایتل از سیم کارت اعتباری و یا دیتای رایتل خود اقدام به انتقال شارژ به سایر مشترکین دیتا و یا اعتباری رایتل کنید یکی از مزیت های استفاده از این سرویس این است که شما می توانید شارژی را مهلت زمانی آن در حال اتمام است را منتقل کنید با این کار مهلت استفاده از شارژ دوباره تمدید میشود.
مشترکین رایتل توجه داشته باشند که در حال حاضر از این سرویس تنها میتوانید در سیم کارت های اعتباری و یا دیتای خود استفاده کنید که اپراتور رایتل اعلام کرده است که به زودی این سرویس برای مشترکین دائمی نیز فعال خواهد شد.
شارژ رایتل

سرویس انتقال شارژ رایتل

  • میزان شارژ منتقل شده را بلافاصله میتوانید استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که شما با استفاده از این سرویس می توانید به یک مشترک رایتلی که دارای سیم کارت اعتباری و یا دیتا می باشد شارژ منتقل کنید و همچنین از شارژ های منتقل شده گزارش گیری کنید و همچین از باقی مانده شارژ رایتل خود مطلع شوید و همچنین سرویس انتقال شارژ رایتل را غیر فعال کنید.

طریقه انتقال شارژ رایتل

شما مشترک رایتل در ابتدا شما می بایست سرویس انتقال شارژ را فعال سازی نمایید برای فعالسازی این سرویس ابتدا باید شماره #133* را شماره گیری نمایید و دکمه برقراری تماس را فشار دهید پس از شماره گیری این سرویس برای شما فعال میشود.
توجه داشته باشید که در حین فعالسازی از شما درخواست میشود که یک رمز برای خود تعیین کنید بعد از اینکه رمز را انتخاب کردید تمام قابلیت های سرویس انتقال شارژ رایتل برای شما فعال می شود، فقط در حین انتخاب رمز به نکات زیر توجه فرمایید:
رمزی که شما انتخاب میکنید باید دارای چهار رقم باشد و شماره هایی که داری اعداد یکسان به عنوان مثال شماره 2222 و یا اعداد متوالی برای مثال 2345 می باشد قابل قبول نمی باشد.
در نگهداری این رمز دقت کافی داشته باشید رایتل هیچ گونه مسئولیتی بابت سهل انگاری شما در قبال نگهداری رمز نخواهد داشت.

در جدول زیر که توسط ایتور فراهم شده است مهلت استفاده از شارژ منتقل شده به ازای مبلغ شارژ منتقل شده را میتوانید مشاهده نمایید:
خرید شارژ رایتل
مشترکین رایتل توجه داشته باشید که مهلت استفاده از شارژ منتقل شده برابر است با مهلت استفاده زمانی شارژهایی که دارای مقدار حداکثر هستند به عنوان مثال شما شارژ رایتل ده هزار تومانی در سیم کارت خود دارید که داری اعتبار زمانی ده روز می باشد اگر به سیم کارت شما دو هزار تومان شارژ منتقل شود میزان شارژ سیم کارت شما سه هزار تومان می شود و طبق تصویر بالا مهلت زمانی برای استفاده از این شارژ 90 روز می باشد.
مشترکین می توانند در هر بار انتقال شارژ رایتل حداقل هزار تومان و حداکثر ده هزار تومان شارژ منتقل نمایند.

  • شما مشترک رایتل در هر روز تنها می توانند یکصد هزار تومان شارژ منتقل کند.
  • شرط لازم برای اینکه یک مشترک بتواند شارژ منتقل کند این است که پس از انتقال حداقل مبلغ پانصد تومان در اعتبار سیم کارت او باقی بماند برای مثال برای اینکه بتوانید شما دو هزار تومان شارژ منتقل کنید می بایست 2500 تومان شارژ در سیم کارت خود داشته باشید. این مبلغ به این دلیل باید در سیم کارت شما باقی بماند که پس از انتقال شارژ رایتل همچنان قادر به برقراری تماس باشید.
  • در هر بار انتقال مبلغ پنجاه تومان به عنوان هزینه سرویس از شخص منتقل کننده اعتبار کسر خواهد شد.
با استفاده از این سرویس شما می توانید به راحتی و به سرعت به هر میزانی که دوست داشتید برای دوستان و آشنایان خود شارژ رایتل منتقل نمایید.
منبع: روش انتقال شارژ رایتل

No comments:

Post a Comment