Thursday, June 11, 2015

پیامک های ایرانسلی جدید

ایرانسل است دیگر گاهی دلش میخواهد دوهفته اس ام اس نده ومنو از نگرانی بکشه خب چرا ایرانسل به خدا من رایتل ندارم باور کن خداااااااااااااااااااااا بهش بفهمون خیانت نکرررررردم
اس ام اس جدید ایرانسل
(ندا) بچه ها... بچه ها یه شارژ ایرانسل بخرید , رمزشو بفرستید واسه من....!!! بعدش من گوشیم شارژ میشه!! . منم اول باورم نشد... خیلی عجیبه... نه , خارج از شوخی... ناموسن امتحان کنید!
پیامک در مورد شارژ ایرانسل
آقا خود این ایرانسل و همراه اول کم بودن حالا بچه های جملک تبلیغشونو میکنن هر جا میریم زده شارژ مجانی بابا ولمون کنین
جملات در مورد ایرانسل
دیروز رفتم خونه مادرشوهرم.... گوشیشو برداشتم اسممو پاک کردم بجاش زدم ایرانسل حالا هی پیام میدم به عروس خود نیکی کنید شاید که رستگار شوید بنده خدا حالا هی زنگ میزنه قربون صدقم میره منم کیف میکنما ؛-)
خرید شارژ ایرانسل
همین الان یه پمپ بنزین خریدم گفتم در جریان باشید دختر خانومای عزیز ایرانسل قبول نمیکنم فقط دائمی

No comments:

Post a Comment